XboXtremes

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
XboXtremes

Jouer pour le plaisir !

-56%
Le deal à ne pas rater :
Ampli Home Cinema Denon AVR-X1700H à 349€
349 € 799 €
Voir le deal

3 participants

Pure

Stygian60
    Stygian60
    Admin

Pure Empty Pure

Message par Stygian60 Dim 7 Sep - 14:14

Y a une démo d'un jeu appelé Pure, offroad racing, qui semble assez intéressant... Si quelqu'un l'essaie, nous en parler svp...
    Deckard qc
    Deckard qc

Pure Empty Re: Pure

Message par Deckard qc Mar 16 Sep - 8:35

Voici la note et la critique de ce jeu de la part d'IGN: 8.6

8.5 Presentation
    The levels and tracks are lovingly rendered, and the menus (save for the ATV construction system) and uber-intuitive.

9.5 Graphics
    Pure looks like a million bucks. The vistas go on for miles, the bikes look sharp and the character animations are engaging and slick.

8.5 Sound
    Engines purr and rumble accurately, and the sound effects are carefully crafted to draw you in, especially during jumps. Voice acting varies.

9.0 Gameplay
    If you like to have fun, you will like this game. It lacks depth somewhat, but the core of the experience is a blast.

8.0 Lasting Appeal
    The lone single-player mode, although fun, is a bit short. But the multiplayer is robust and well-implemented.

http://xbox360.ign.com/articles/910/910309p1.html

et la critique en vidé0: http://xbox360.ign.com/dor/objects/14234937/pure/videos/pure_vidreview_091508.html
    Galchavad
    Galchavad

Message par Galchavad Mar 16 Sep - 9:06

Ah je l'ai essayé! Et j'ai bien aimé... Ca va être un bon jeu de location ( il y a trop d'autres jeux qui m'intéressent avant d'acheter ça ) Smile

Contenu sponsorisé

Message par Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Mer 27 Nov - 4:51